About Us

  • Alăturați-vă conceptului Paint and Party și nu veți regreta!

Paint and Party este perfect pentru orice întâlnire de socializare.

Fiecare întalnire include instrucțiuni pas cu pas pentru a vă ajuta să creați propria dumneavoastră operă de artă.

  • Experiența nu este necesară!

Cum funcționează?

Întâlnirile durează 1-3 ore și au loc în localuri, restaurante, pub-uri din București sau la domiciliul dumneavoastră, în timp ce dumneavoastră vă savurați băutura preferată și vă relaxați.

Veți fi îndrumați și ajutați pe întreaga durată a întalnirii pentru a vă finaliza pictura cu succes.

  • Toate necesarele sunt incluse!

Opera finală vă aparține la sfarșitul întalnirii și va fi gata pentru a fi expusă în casele dumneavoastră sau pentru a fi dăruită.

Gasiți toate detaliile depre dată, locație, imaginea aleasă pentru a fi pictată în secțiunea Party Calendar.

  • Experiența nu este necesară!

Întrebări frecvente

1. Care sunt prețurile pentru o întalnire?

R: Prețurile variază în funcție de eveniment. Mai multe detalii gasiți in sectiunea Party Calendar.

2. Tablourile pictate se vor usaca până la sfarșitul întalnirii?

R: Da! Culorile acrilice se usucă foarte repede, deci , nu veți întâmpina nici o problemă.

3. Cum ar trebui să mă îmbrac?

R: Vă oferim şorțuri, însă vă sugeram să evitați hainele preferate.

4. Cât de devreme trebuie să ajung?

R: 10 de minute înaintea întalnirii programate este timp suficient. Bineînțeles, puteți ajunge mai devreme pentru a servi o bautură sau a cina, în cazul în care întâlnirea va avea loc în incinta unui restaurat. Detalii despre locație găsiți in secțiunea Party Calendar.

5. Consumația este inclusă?

R: Unele dintre evenimente au inclus si un pahar de vin sau orice altă băutură preferați.Gasiți toate detaliile despre ce incluse fiecare eveniment in secțiunea Party Calendar.

6. Este necesar sa fac rezervare?

R: Pentru a vă garanta disponibilitatea locului, vă rugăm să faceți o rezervare. Rezervarea se face in secțiunea Party Calendar.

7. Faceți si evenimente private?

R: Da! Dumneavoastră alegeți locația noi venim cu toate necesarele.

Organizam Team building-uri, evenimente corporative si multe altele.

Contactați-ne pentru mai multe informații.

8. Ce dimensiuni au pânzele?

R: De obicei folosim pânze de dimensiuni 24 x 30 cm , însă pentru anumite proiecte vom folosi și dimensiuni diferite, iar la unele dintre evenimente tablourile vor fi înrămate. Gasiți dimensiunile și mai multe detalii in secțiunea Party Calendar.

9. Faceți și întalniri cu copii?

R: Da! Ne prezentăm și la petreceri pentru copii sau in salile de clasă. Vârsta minimă este de 7 ani. Pentru mai multe detalii contactați-ne.

10. Care este politica de returnare?

R: Returnarea sumei minus 20 % taxa de procesare se aplică dacă anularea este realizată în decursul a 24 de ore de la finalizarea tranzacției. Nu se fac returnări după acest interval.

11.Cum se poate face plata ?

R: Plata se poate face - online cu cardul, acceptam VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard and JCB

                                    - Paypall

                                    - COD (Cash on Delivery = Plata Ramburs ) 

                                    - Cash la locatie.

Toate sumele sunt in RON.

Ela Sweet Art SRL utilizează un server de plată aprobat care criptează toate detaliile cardului dvs. cu protocolul SSL (Secure Socket Layer). Aceasta înseamnă că nu puteți citi informațiile dvs.

12. Cum se livreaza produsele fizice? ( tablouri, pensule etc)

R: Produsele sunt livrate prin Fan Courier sau prin Posta in zonele in care compania Fan Courier nu are acoperire. 

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 Ron, livrarea este gratuita. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 300 Ron se percepe un comision de 20 Ron (0-5 kg) sau 30 Ron ( 5- 20 kg).

Comisionul pentru livrarile internationale este de 50 Ron si se livreaza doar prin Posta.